LIVRARE
Livrarea produselor se face intre 24 – 48 ore pentru articolele aflate in stoc si intre 7-10 zile lucratoare pentru articolele care nu sunt in stoc, prin curierat rapid, la domiciul clientului.
LIVRARE INTERNATIONAL
Livrarea produselor in U.E. se face cu curieratul DPD intr-un interval de timp 2-5 zile lucratoare pentru articolele care sunt in stoc si 10-15 zile lucratoare pentru articolele care nu sunt in stoc.Pretul livrarii difera in functie de tara.Plata se va face prin transfer bancar conform facturii emise,comanda va fi expediata dupa ce contravaloarea facturii a intrat in cont.Comenzile internationale nu beneficiaza de transport gratuit!
PLATA PRODUSELOR
1. Ramburs, la livrarea coletului de catre curier.
2. Prin intermediul procesatorului de plăți (Netopia Mobil Pay).
RETURNARI
Conform OUG 34/2014 art. 9 alin.1: clientul beneficiaza de un termen de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiului comercial, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
Te-ai razgandit si vrei sa returnezi unul sau mai multe produse? Nici o problema!
Pentru noi este foarte important ca tu sa fi multumit, prin urmare daca iti doresti altceva sau pur si simplu nu esti complet multumit de achizitie, ne poti returna produsele foarte usor.
Poti returna produsele achizitionate in termen de 14 zile de la primirea coletului
Ne poti trimite inapoi achizitia cu conditia ca produsele sa nu prezinte semne de uzura sau consum, modificari, zgarieturi sau loviri.
Odata ajunse la noi, va fi verificata starea produselor returnate, urmand a ti se returna banii in termen de 14 zile lucratoare in contul bancar indicat de tine. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator. Exceptie in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, unde cheltuielile de returnare vor fi suportate de mESC.
Nu se pot returna:
- produsele care nu mai pot fi reutilizate din motive de igiena sau protectie a sanatatii (de exemplu: produsele de ingrijire precum epilatoare IPL, aparate de curatare faciala, aparate de masaj, produse de machiaj care au fost desigilate sau folosite etc).
- produsele care au fost personalizate
- produsele care prezinta semne de uzura sau consum, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi sau socuri.
PASI PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR:
- Completează formularul de retur din contul tau, de la sectiunea „Retur”. Nu uita sa introduci cu grija detaliile contului bancar in care iti vor fi returnati banii, in sectiunea „Observatii”
- Vei primi un email de confirmare a solicitarii de retur, urmând să te contacteze telefonic un reprezentant Mesc impreuna cu care vei decide daca optezi pentru înlocuirea produselor returnate sau rambursarea contravalorii acestora.
- Ultimul pas este sa chemi curierul si sa predai pachetul curierului.
ATENTIE!
- Nu se accepta coletele trimise prin posta.
- Impacheteaza cu grija produsele pentru a evita deteriorarea acestora in timpul transportului.
Atat de simplu este!
Pentru informatii suplimentare, va stam la dispozitie la adresa de email mesc@contact.ro sau la telefon 0733244432 de Luni-Vineri 9.00 – 17.00.